ورود |عضويت پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403

 

رسول اكرم (ص) مي فرمايند:

خدايا هر كس عهده دار كار امت من شد و با آنها مدارا كرد با او مدارا كن.

 

 

شرح وظايف مديريت امور اداري

 

-    انجام امور مربوط به صدور احكام (افزايش سنواتي، مزايا، انتقال، انفصال، تعلبيق، مأموريت، مرخصي، بازنشستگي، از كارافتادگي و غيره).

-       نگهداري سوابق استخدامي و تهيه آمار كاركنان سازمان.

-       اجراي دستورالعملهاي انضباطي و آئين نامه هاي استخدامي.

-       انجام امور حضور و غياب كاركنان.

-       بررسي نياز سازمان در مورد نيروي انساني و تهيه گزارش لازم و انجام اقدامات لازم در جهت تأمين نيرو.

-       اجرای بخشنامه ومصوبات جديد استخدامی.

-       انجام ساير امور پرسنلي.

-    پایش و بررسي مستمر سازمان و وظايف واحدها به منظور تفكيك و تقسيم صحيح وظايف بين واحدها و ارائه پيشنهادات اصلاحي لازم تا حصول نتيجه نهائي.

-       سنجش سطح انگيزش و رضايتمندي كاركنان و انعكاس نتايج حاصله به مسئولين ذيربط.

-    نظارت و پيگيري اجراي مصوبات و بخشنامه هايي كه در راستاي ايجاد تحول سازماني به تصويب مراجع ذيربط رسيده و ابلاغ گرديده است.

-       همكاري با مركز نوسازي و تحول اداري وزارت متبوع در جهت اجراي برنامه هاي مربوط به تحقق دولت الكترونيك.

-       پيگيري و ابلاغ وظايف پستهاي مصوب سازمان به افراد بر اساس ساختار سازماني و تشكيلات.

-    ارائه آموزشهاي لازم براي ارزشيابي سالانه كاركنان و نظارت بر حسن اجراي برنامه هاي ارزشيابي ادارات و مديريتهاي ستادي و استاني.

-       شناسايي واحدها و كاركنان نمونه و برجسته و تهيه و ارائه گزارش آن به دفتر مدير سازمان.

-    بررسي نيازمنديهاي كاركنان و تهيه طرحهاي رفاهي از قبيل درماني، بهداشتي، ورزشي، اياب و ذهاب، تفريحي، انواع بيمه و غيره و انجام امور مربوط به آنها.

-       انجام امور مربوط به استفاده كاركنان از وام و پوشش بيمه هاي ضروري.

-       برآورد و تهيه و تأمين مايحتاج اداری و خدماتی واحدهاي سازمان با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و تنظيم اسناد مربوط.

-       تطبيق كالاهاي خريداري شده با مشخصات موردنظر واحد درخواست كننده و نظارت بر تحويل كالا به انبار.

-    برگزاري تشريفات مربوط به مزايده فروش اموال مستعمل و فرسوده طبق مقررات و آئين نامه هاي مالي و معاملاتي مربوط به نگهداري وسايل و ملزومات در انبارها با رعايت شرايط ايمني و تحويل آن به واحدهاي متقاضي برابر مجوز.

-       اتخاذ تدابير امنيتي لازم براي جلوگيري از هر نوع حادثه و سانحه.

-       حفظ و حراست ساختمانها و وسايل و لوازم و تأسيسات و انجام امور مربوط به تعميرات و نگهداری آنها.

-       خريد وسايل نقليه موردنياز سازمان و تشخيص و درخواست خريد وسايل يدكي موردنياز و مراقبت در تعويض آنها.

-       تنظيم برنامه تعميراتي و سرويس كليه خودروها.

-       انجام امور مربوط به دريافت، ثبت و توزيع نامه هاي وارده و صادره و پيگيري مكاتبات.

-       انجام امور تحرير،تكثير و ساير خدمات دفتري.

-       تهيه دستورالعملهاي مربوط به امور مكاتباتي و شيوه هاي نوين ثبت در دفاتر.

-    حفظ و نگهداري اسناد و مدارك و بايگاني كل سازمان اعم از راكد و در جريان پرسنلي با تهيه دفاتر راهنما و رعايت آخرين متد بايگاني.

-       ارزشيابي اسناد و پرونده هاي راكد قابل امحاء قابل نگهداري موقت و قابل نگهداري دائم.

-       جذب سربازان متقاضي امريه در سازمان با توجه به دستورالعملهاي صادره از مركز.

 

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 253
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 253

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1585124
Visitors بازديد هاي امروز: 242
Visitors بازديد هاي ديروز: 357
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان تعاون و روستائی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا