ورود |عضويت سه شنبه 28 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1399/08/06

یکی از مهمترین وظایف این سازمان نظارت است که صحت و سقم فعالیت های اقتصادی و حقوقی در شرکتها را با اجرای یک سیستم کنترل کارامد، مورد بررسی قرار می دهد و بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی ادارات تعاون روستایی شهرستان ها با هدف تبادل تجربیات، بررسی مشکلات، ارائه پیشنهادات و راهکارهای هدفمند با حضور مدیر، مسئولین ستادی سازمان و رؤسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها، در محل سالن جلسات سازمان و بصورت وب کنفرانس تشکیل شد.
مهندس حاج عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در خصوص تشکلها و نقش آنها در پیشبرد نظام اقتصادی کشور اظهار داشتند: شرکت های تعاونی بعنوان یکی از تشکل های مردم نهاد و مشارکت گرا، دارای پتانسیل و قابلیتهای فراوانی جهت ایجاد اشتغال بوده و مطمئن ترین و مؤثر ترین شیوه جهت برون سپاری دولت هستند. ایشان در ادامه ابراز داشتند: هر سازمان در راستای تحقق اهدافش، موجوديت مي يابد و سازمان تعاون روستایی نیز بر نیل به پایداری کشاورزی در روستاها از طریق هدایت، حمایت و نظارت بر تشکلهای تحت پوشش خود شکل یافته است. مهندس حاج عابدی تصریح نمود: به جرأت می توان گفت نظارت یکی از مهمترین وظایف این سازمان است که صحت و سقم فعالیت های اقتصادی و حقوقی در شرکتها را با اجرای یک سیستم کنترل کارامد مورد بررسی قرار می دهد. این سيستم مؤثر، موفقیت سازمان را در تحقق ماموريت هاي محوله، تأمین و تشکلها را در بهره برداری مطلوب از منابع موجود، یاری می نماید لذا نیازمند توجه و دقت بیشتری از سوی کارشناسان ستادی در استان و تک تک شما رؤسای ادارات در شهرستان هاست. مدیر سازمان در پایان اظهار داشتند: با نظارت می توان از اجرای صحیح قوانین، اطمینان حاصل نموده و در صورت انحراف از مسیر اجرا، اقدام لازم را در تصحیح به موقع آن به عمل آورد و اما وظیفه تشکل ها نیز اتخاذ یک سیاست صحیح در همراهی و همدلی با یکدیگر، بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و كسب منابع جدید درآمد است، تا به کمک آن برای همسو شدن با بازارهای جهانی گام های بزرگتر و مؤثرتری را بردارد. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 66
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 66

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1602609
Visitors بازديد هاي امروز: 275
Visitors بازديد هاي ديروز: 386
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا